lørdag 11. desember 2010

Eg tar meg en baffe;)

Hva er vel ikke en lørdagskveld alene hjemme, med løsing av gamle eksamensoppgaver!?
Det begynner heldigvis å nærme seg slutten på puggingenJ
I dag klarte jeg ikke holde meg unna vaskekluten engang.. Det er rart åssen ting som vanligvis ikke er noe kjekt, plutselig kan være gøyere enn å lese. LMD!

Har allerede startet planleggingen av alt jeg skal gjøre den neste uken, så det er masse å se frem til.
Gleder meg veldig til å bli et sosialt mennenske igjen.
Det har nesten blitt en tradisjon å gå på shopping etter en eksamen, så det skal jeg jammen gjøre i år også.
Satser på at resten av julegavene kommer i boks. Selv om jeg aldri igrunn blir ferdig... liker den shoppingen jeg!

Siden Morten er i Hemsedal på hyttetur med jentene, og sender meldinger hjem om badstu, biff til middag og kaffe bailys, så skal jeg jammen meg ta meg en baffe i heimen også! Det er jo tross alt lørda'n

Mmmm;) Baffe!
Jeg tar meg en liten pause og heier på vinneren av X-faktor, som jeg tror kommer til å bli Atle!
Eller... var jo plutselig rørende med Hans sin siste sang...

God lørdagskveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar