tirsdag 21. desember 2010

♪♪♪ Når en pepperkakebaker ♪♪♪

Da har jeg endelig fått hjelp til bygging av pepperkakehus. Pyntingen er jo gøy, så den stod jeg for selv. Ble et skikkelig prinsessehus, hihi. Ikke så enkelt med denne melisen, men syns det ble fint jeg!


Morten bygger hus




God jul:)
Ble litt pynt til overs, så har laget sjokoladekake til årets siste arbeidsdag, og til min siste dag før jeg skifter avdeling på jobb. Gleder meg til å smake på den i morgen. Liker veldig godt å teste ut nye oppskrifter, så ingen anelse om hva den vil smake. Utenom at jeg vet at toppingen smakte nice:)

Mmmm, sjokoladekake!
Ble veldig mye godsaker dette. Men det må være lov når man har trent i dag. Vært en stund siden sist, men nå er vi igang igjen. Øver meg på nyttårsforsettet!
Sprek og Blid har heldigvis åpent store deler av julen, så satser på et par besøk innom der i løpet av ferien.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar