fredag 10. desember 2010

Eksamenslesing

Ja, det var denne eksamenslesingen da... Det er ikke det kjekkeste jeg vet, men forhåpentligvis kommer det noe godt ut av det. Mandag 13. desember, på selveste luciadagen, skal alt jeg vet om prosjektledelse ned på innføringspapir! Har hatt fri fra jobb med lesedag i går og i dag, og mannen i huset har blitt sendt til fjells, så jeg skal få fred og ro til lesning i helgen også. Dagene består for det meste i dette:


2 av 4 bøker, og en god kopp teJ

Når jeg sitter på kjøkkenbordet, så har jeg det i det minste litt koselig rundt meg. Veldig fornøyd med både adventstake, amaryllis og sviblene i de skjønne koppene fra Greengate. Og ikke minst julestjernen som har blitt plassert i en lykt fra Riviera Maison. Litt julestemning er det no kommet i husJ

Men etter eksamen er over skal huset vaskes og enda mer jul i huset.
Jeg gleder megJ





So long.. bøkene kaller...

1 kommentar:

  1. Så koselig det så ut Silje! Nå fikk jeg litt julestemmning:) Artig at du har fått deg blogg! Lykke til med eksamen forresten!

    SvarSlett